تفریح و سرگرمی
28 فروردین 1390:سرنوشت رئال و بارسا در اولين ال‌كلاسيكوي 18 روزه به تساوي كشيده شد

خبرگزاري فارس: تيم‌هاي فوتبال رئال‌مادريد و بارسلونا در ال‌دربي كلاسيكو 162 به تساوي يك بر يك رضايت دادند.

به گزارش خبرگزاري فارس، جدال دو تيم رئال مادريد و بارسلونا در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو در حالي آغاز شد كه هواداران رئال مادريد با پرچم هاي سپيد خود قلعه سيماني پايتخت را براي درخشش مردان مورينيو آماده كرده بودند.
در آن سوي ميدان بازيكنان بارسلونا كه در تركيب خود بر خلاف ادعاي كادر فني و طبق سناريوي گوارديولا براي فريب بزرگ تاكتيكي ال دربي، پويول و آدريانو را جا داده بودند به نظر آماده و سرحال مي آمدند.

هجوم هاي هميشگي هاي آلوس، نقش كليدي پويول، بازي منطقي چاوي و گم بودن مسي در شلوغي سفيدها نكات بارزي بود كه مي شد در دقايق ابتدايي بازي از بارسلونا ديد.
در اردوي رئال هم مي شد به دوندگي بن زما، جنگ رواني مارسلو، آرامش كاسياس، نگاه هاي عجيب مورينيو و چهره مضطرب پرس اشاره كرد.
مسي در دقيقه 18 بازي براي اولين بار كاسياس را به زحمت انداخت و خودي نشان داد. بارسلونا با پاسكاري فوق العاده زيبا و منطقي كنترل ميانه ميدان را در اختيار مطلق خود داشت و اجازه نمي داد بازيكنان رئال مادريد به حمله فكر كنند.

خطاي كاسياس روي پيكه در دقيقه 25 نه تنها براي بارسا يك پنالتي به همراه نداشت بلكه پيكه با كارت زرد داور نيز مواجه شد، رئال مادريد در آخرين ثانيه هاي نيمه اول موقعيت مسلم گلزني را از دست داد و آدريانو از روي خط دروازه لطف بزرگي به والدس كرد.

رئال مادريد با آغاز نيمه دوم بهتر از بارسلونا بازي كرد و ميانه ميدان را تا حدودي از سيطره كامل بارسا خارج كرد، ضربه آزاد رونالدو به تير دروازه والدس كوبيده شد و برنابئو به نقطه انفجار رسيد اما اين داويد ويا بود با هنرنمايي خاص خود به قلب خط دفاعي مادريد زد و در دقيقه 51 براي تيمش يك پنالتي به دست آورد.
داور درست تصميم گرفته بود و آلبيول به خاطر خطاي كاملا واضح خود بايد از زمين بازي اخراج مي شد.
ليونل مسي پشت توپ ايستاد و دروازه كاسياس را در دقيقه 53 باز كرد تا رئال مادريد 10 نفره براي فرار از اين تحقير خانگي به آب و آتش بزند.

مورينيو اوزيل را به جاي بن زما به زمين فرستاد و مصدوميت پويول گوارديولا را به يك تعويض اجباري وادار كرد.
پاسكاري طولاني مدت بازيكنان بارسلونا جاي هيچ بهانه اي را براي هواداران رئال مادريد باقي نمي گذاشت. مورينيو آده بايور و آربلوا را به جاي دي ماريا و آلونسو وارد ميدان كرد.
602 پاس بازيكنان بارسلونا تا دقيقه 70 بازي برابر تنها 218 پاس رئال مادريد نشان از برتري بي چون و چراي بارسا داشت.
خطاي آلوس در دقيقه 80 بر روي مارسلو يك پنالتي براي رئال مادريد به همراه داشت كه رونالدو در دقيقه 82 آن را به گل تساوي بخش مادريد تبديل كرد اما به نظر نمي رسيد حركت آلوس خطا باشد چرا كه به طرز واضحي نخست به توپ ضربه زد و هرگز مانع حركت مارسلو نشد.
در نهايت دو تيم با تساوي يك بر يك به ال دربي پايان دادند

Create your flash banner free online

           
یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:, :: 1:20
ساحل

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


با سلام به بازدید کنندگان عزیز من سعی کردم در این وبلاگ از هر موضوعی مطالب جالب ارائه دهم تا مورد توجه شما قرارگیرد، انتظار میرود تا با پینهادات و نظرات سازنده شما دوستان گرامی مرا در انتخاب موضوعات راهنمایی کنید و هر آنچه را که می پسندید بنویسم . با آرزوی موفقیت همه شما یا حق
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس saranj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.